Mina små funderingar :)

vad händer efter döden? det eh ngt jag har gått och grubblat på den här veckan! ingen utom de sm er döda vt det, men jag skulle gärna villja veta dt! jag menar har d aldrig funderat på dt? det är som att du bara somnar in liksom, ska man inte utnyttja livet då?
viist jag är inte så gammal men jag kan utnyttja livet ändå! när du blir gammal, typ 90 då vill du ju typ dö, men tänk efter innan du dör, det är inte kul att dö! fast det kan ju vara bra om man typ kommer till himlen men annars så ere ju bara lönlöst! du liksom somnar in, du kan inte tänka du kan inte känna, du vet inte äns att du är död, du försvinner!
fast det kanske är så att man blir en hummer, eller en annanas, man kanske till och med bli en männinska igen, så om din farmor eller farfar dör, så kan ska de blir en baby i släkten och växer upp igen sen dör personen igen och så fortsätter det så, utan att personen äns vet om det!
Vem vet jag kanske var Gustav Vasa, eller jesus, det har jag ingen aning om men tänk i alla fall!
Du kan ske var en kackerlacka förut!!

Kommentarer
Postat av: olivia

jag vet faktiskt inte heller vad som händer efter döden . det finns inget riktigt svar , det e ngt man själv kan tro vad som händer efter döden

2008-11-04 @ 19:56:22
URL: http://fluumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0