Hard Rock Cafe

assa jag olivia och hennes syrra hade varit på en musikal och efter den skulle vi gå och åta med min pappa!!
och då i kapprummet  på hard rock cafe där man hänger upp jackorna så stog det värsta gayiga killen, aah ni vet sån där pipig äclkig röst,
- Ska jag ta era jackor? pappa baah eeh ja tack, han baah   - ni kan ta det på notan,
man bah eeh, mysko sen efter när vi skulle ta jackorn aoch gå han baah
- visst ere mycket mat, vi baah mm, han baah   - var det gott då och så fortsatte han såär i typ en timma(nästan iaf) XD

Kommentarer
Postat av: olivia

haha ja.. det värstaa var att man inte kunde hålla sig för skratt

2008-11-27 @ 16:18:51
URL: http://fluumm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara säga att du var en bra kompis S, jag gillade dig mycket!!

Men nu är allt ändrat, bara så du vet Sofia: I miss you and I will always do.

DU var riktigt rolig, snäll och jag vill säga tre ord: JAG ÄLSKAR DIG!

2009-04-16 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0